Plugginspirationen

....flödar inte direkt.. sjukt less, jag vill ha SOMMARLOV!! Alltså fatta när hade man sommarlov senast.. typ hundra år sen känns det som. Vad gjorde man när man va mindre på sommaren egentligen.. ?? Minns iaf den där sommaren tillsammans med Ida, när vi inte gjorde annat än spela fotboll, bada och åt glass.. =) Det var tider det!
Ska iaf njuta av mitt sommarlov ett par veckor iaf, vet att jag kommer bli sjukt rastlös så det ska bli skönt att åka och hem och jobba ett par veckor.

Idag har plugginspirationen inte direkt velat infinna sig.. vilket känns skit jobbigt eftersom jag haft hela dagen på mig. Först nu på slutet har den börjat komma lite smått men nu börjar det istället bli dags att äta och dra sig iväg mot träningen. Så himla glad att jag har mitt fotbollslag här nere!! Den här känslan att vilja åka och spela boll har kommit tillbax, efter att ha varit borta i två säsonger!! Tack fina tjejer i Skogsbo som gjort att jag hittat tillbax till den känslan igen!! =)

Nu blir de middag.. laddar inför träningen med hemmagjorda köttfärsbiffar med broccoli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0