Regn och trevligheter

Dansen igår var riktigt roligt, hade mycket roligare nu än i Nälden. =)
Blev ungefär fyra timmars sömn i natt, sen ringde klockan vid sex och det var dags att kliva upp och åka iväg och träna kl 7. Några tappra var vi som tog oss upp denna regniga fredag för att köra ett pass på arenan. =) Roligt var det iaf, och det gick så j*vla bra. =) Hoppas det håller i sig sen när man kommer hem också.=) Har haft några jobbiga träningar nu på sistone, det känns som att fötterna sitter på fel ben och inget riktigt vill funka. Men idag gick det bra så jag hoppas de håller i sig! =D

Regnar gör det, riktigt tråkväder måste jag säga, men ändå rogivande på nått sätt. Jag har varit ute och gått 1½ timme med världens bästa Ida och Jullan. Regnet och fåglarna som kvittrade, trots regnet, och trevligt sällskap kan man verkligen inte klaga på. =)

Nu ska jag dra på mig lite varmare kläder och dra mig upp till Häggenås för att hjälpa pappa med veden..=) Sen blir de hem och svida om och dra in till Annicka för lite fix och grogg innan after work...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0