Tack för en trevlig kväll

Middagen.. eller dubbeldejten som vi kallade det, igår var mycket trevlig. Tacos stod på menyn, mumsigt gott =)
Fick min födelsedagspresent av Jannike - Tack gumman!! Jätte fint =)

Ikvällen bestod av massa surr och skratt och massor av musik =) Spelade med andra ord, vilket jag visst var helt sämst på eftersom dom som var med mig alltid förlorade.. haha men mycket skratt blev det iaf =) riktigt roligt spel det där..=)

Sen drog Nilsson hem till sig för att städa innan folk kom över på lite förfest. Jocke letade fram lite fotoalbum och gamla kort på datan från våran tid under gymnasiet, och då blev det verkligen mycket skratt kan jag lova. Och stackars Jannike kunde inte förstå varför hon hade såna konstiga kläder...haha lilla gumman!
Men som sagt när vi sitter där igen om typ 30 år är det förmodligen inne igen och våra barn kommer tycka att vi var så coola när vi va mindre.. haha

Ja mycket skratt blev det och mycket minnen från bland annat Åre, Fackes 21 årsfirande - när jag och Jannike tydligen gick på krogen i träningskläder, Kreta med "vi i femman", studenten med baler och flak och hela faderullan...
Vilken underbar tid man har haft med dessa människor =) Känns verkligen som man känt varandra hela livet, och jag är så glad att jag hittat just dessa människor att tillbringa så mycket tid tillsammans med under gymnasiet och sen nu efteråt! För det är verkligen världens skönaste gäng!! <3 All kärlek till er!! Ni är bäst!!

Ser framemot tjejkvällen en 15 maj =) Fy sjutton vad roligt vi ska ha då!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0