Toppen helg

Har haft en rikigt toppen helg hemma i Ösd och den avslutades med teori, bowling och pizzabuffé med fotbollslaget igår eftermiddag. =) 
Tillbringade ju som sagt fredag kvällen tillsammans med Jannike, Jocke och Nilsson =)

Lördag kvällen tillbringdes hos Annicka tillsammans med henne, Malin och Maria.
Mina fina flickor från högstadiet =) Mycket surr om dåtid, nutid och minnen hit och dit!
Sen drog vi till Nälden för dansgala, vilket var himla roligt, flera år sen man var dit sist så det var verkligen på tiden, dansa mest hela kvällen!
Och tre timmars sömn hann det bli innan det var dags att kliva upp och bege sig till tåget för hemresa.
Hann lagomt hem för att tillbringa eftermiddagen med tjejerna i fotbollslaget =)

Nu ska jag ta och slänga på mig lite varmare kläder och bege mig upp till Avestavallen =) 
Seriepremiär ikväll =) Möter Avesta DFK och vi ska f*n vinna så enkelt är det =)

Håll en tumme eller två för tjejerna =D


Hoppas ni får en trevlig måndagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

I'll keep my fingers crossed :D:D:D

2010-05-03 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0