"Falunforum"

Alla andra tog och drog till Vemdalen i helgen och stannade jag på hemmaplan. Men som tur är så har jag ju min fina Johanna som ordna lite forum för mig igår i Falun. En tänkt tjejkväll där vi från början var sex stycken men i slutet blev fyra. Men roligt hade vi ändå. Bowlade i två timmar, där de för min del faktiskt gick riktigt bra, vinsten i Östersund var ingen tillfällighet. =)
Vi försökte bräcka "Empa", "Bulan" och deras kompisgäng, som hade banorna brevid, i skrik när vi slog strike. Haha tror dock vi förlora.
Sen åkte vi till stan och åt kinamat och sen drog vi hem till Johanna och kika på idol och satt och surra o skratta i soffan. Vi hade tänkt utgång, men vi satsar på den en annan gång.
Tack tejer för en riktigt rolig kväll! De gör vi lätt om =)

Idag har vi gjort julkort jag och Åke, tagit en fika på stan med Emil.
Fick dessutom reda på att jag klarade tentan i marknadsföringen, vilket känns sjukt bra. =)
Sen var vi bjudna på middag hos Krister och Ulrika ikväll så nu har vi varit där ätit och druckit gott och spelat kort. Jag fick iaf vinna sista spelomgången, Plump. Jag som aldrig vinner på plump.
En rikgt bra dag med andra ord.


Nu blir de sängen!!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0