Första träningen

Nyss hemkommen från första träningen sen man spelade sista matchen. Har provvecka den här veckan med Avesta DFK, för att senare komma fram till om de ska bli nått samarbete. Synd bara att de blev just den här veckan, mitt i tentaplugg och redovisningar. Men jag avsatte tid för kvällensträning, bara för att ha hunnit gjort iaf en. Styrke/cirkelträning var de på schemat idag, och nog känns det i kroppen allt att man inte har rört nått på sig sen sista matchen. Men de är ju såklart alltid jobbigt just under själva träningen, men grymt skönt efteråt när allt är gjort. =)
Hoppas bara man inte har allt för ont i kroppen imorron, ska upp till skolan och redovisa våran affärsplan.
Ska skriva ut de som ska sägas och läsa igenom de ikväll, men först ska jag satsa på en dusch och lite middag.

Tenta på torsdag och på fredag åker vi hem till JÄMTLAND!!! <3<3

Tog igen fikastunden med Frida och Elin idag också, de va riktigt trevligt. =)



 

 


Kommentarer
Postat av: erika

tack du! självklart vi ses! :D

kraam!

2010-11-02 @ 17:04:37
URL: http://[email protected]
Postat av: malin

Tusen tack! Dock är den himla förkylningen kvar.. :( Såg din andra kommentar nu oxå. Trivs du bra i Avesta? Killen kom därifrån va? Hur långt är det hem hit? Jag blev varslad från willys för ett år sedan så går bara på timmar där nu, annars söker jag mest jobb å latar mig. Jävligt tråkigt faktiskt! Fredric kommer från Bräcke och har hus här, så det är hit jag flyttat. :) Trivs bra men behöver verkligen ett jobb så man får något liv.. :P Välkommen hem till vackra jämtland! :) Kramar

2010-11-02 @ 20:13:37
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0