Måndag 15 nov

Måndag igen, vad veckorna går snabbt, vart tar dagarna vägen och vad gör man?
Ibland får jag känslan av att jag verkligen inte gör någonting alls på dagarna, att latmasken har tagit över min kropp och att man är fastkedjad i soffan framför dumburken.
Fast just nu känns de som man är inne i en period när man inte riktigt vill göra någonting alls. Inte ens sug efter att träna...=( Vad är det för fel??

Imorron måste jag iaf ta tag i seminarieuppgiften ordentligt eftersom den ska va inne vid midnatt. Får göra ett försök att förstå någonting iaf. haha

Nu har vi nyss kommit hem från en promenad i slaskvädret.



GE MIG RIKTIG SNÖ OCH EN RIKTIGT VINTER!!!


Ansätten


Kommentarer
Postat av: Ida

hej! såg din kommentar på min blogg först nu.. jag jobbar mellan 9-16 på fredag och sen ska jag på after work.. hur länge är du uppe? vore så roligt om vi skulle hinna ses! är allt bra annars?? kram

2010-11-21 @ 14:33:01
URL: http://idahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0