Affärsplan

Idag känner jag mig faktiskt duktig, kom ur sängen vid halv sju, åt frukost, gick en promenad, gjorde iordning kaffe och sen har jag i princip pluggat hela dagen. Affärsplan har stått på dagens schema. Och det har inte varit lätt. Men det har iaf gått bättre än vad det gjorde igår när jag och Johanna skulle plugga, då gick det trögt. =/
Kändes som vi inte riktigt visste i vilken ände vi skulle börja. Men idag har det släppt lite grann iaf. =)

Nu tycker jag att Åke ska ta och komma hem, han är och handlar och tvättar bilen, han är så duktig, allt för att jag ska få plugga i lugn och ro, all kärlek till han!! <3
Men nu är jag faktiskt less på allt som har med affärsplan att göra för idag så nu får han gärna komma hem så vi kan fixa ihop lite middag, magen börjar knorra.

Måste gå in och boka min tågbiljett också, för på lördag bär det av ner till Uppsala för att hälsa på
min ängel Karolin!! =)
Ska bli jätte roligt, det känns skönt att ha nått att se framemot när man sitter med skolan upp till halsen. !! =)

JAAA nu kommer Åke!! MAAAAT!!!


Dagen citat:
Vänd ditt ansikte mot solen. Då ser du inte skuggorna.


Kommentarer
Postat av: malin

Meeen heej!! =) Kul att du kommenterat och tack för nu hittar jag till din blogg igen oxå!! Perfekt! =) Hur mår du och vad gör du nu förtiden? :) Kramar

2010-10-14 @ 22:38:57
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0