Förskyld

Börjar bli lite smått less på den här förskylningen nu faktiskt. Känner att jag varken har ork, lust eller motivation till någonting alls, så att kroppen, halsen och näsan inte heller är på topp bättrar ju inte direkt på situationen. Idag har iaf min underbara Åke fixat middag, fläskpannkaka, medans en annan låg och halv sov på soffan. Blev så sjukt trött när jag kom hem från skolan. Tur de finns nån som styr upp köket när man själv inte orkar. =)

Imorron ska jag åka till Falun och plugga med Johanna. Vi ska göra klart marknadsföringen, fixa en liten komplettering och börja med affärsplanen. Blir stressad bara jag tänker på allt vi har kvar att göra i skolan. =/
Känns som tentor och redovisningar kommer närmare och närmare..=/

Skulle vilja gå en promenad, men vädret är så tråkigt ute, har typ regnat hela dagen, så det känns som jag ska stanna inne, dricka kaffe och se till och bli frisk. Kika lite tatueringar kanske..=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0