Hel dag...

Något trött idag efter att ha kört till gävle inatt och hämtat syster. Men nu är hon äntligen här och vi har gjort en hel dag i Falun och Borlänge. Hade seminarium idag så det stod först på schemat. Sen åkte vi ner till centrum i Falun och gick runt en sväng där och kika. Köpte äppelte, det är verkligen supergott =)
Syster shoppade ringar som det senare var jag som fick och hon fick mina som jag köpt vid ett tidigare tillfälle. Haha, vi hade köpt samma storlek men ändå kunde inte Lena ha dom som hon köpte. Tur hon kunde ha mina så vi bara kunde byta.
Sen drog vi iaf vidare till Borlänge för en sväng på Kupolen, blev en fika och sen blev det mer shoppat, bland annat ett par skor. =) Syster köpte lika.. haha nej vi är inte alls tvillingar ;)

Väl hemma hade Åke börjat med maten, blev ugngrillad kyckling, ris, sås och sallad. Mums. Kristina kom och gjorde oss sällskap och sen dök resten av Åkes familj upp för att fira han i förskott. Så lite tårta har det blivit också, som Åke bakat helt själv, han är en riktigt duktig tårtbakare för den blev supergod =)

Nu har alla åkt hem och vi väntar på att Emil ska dyka upp. Själv börjar jag känna att John Blund är och knackar på, men ska nog hålla mig vaken en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0