Helgen är över...

...och snabbt gick den också, tyvärr =(
Men har iaf varit riktigt trevligt att ha Jannike och Sofia här =)
Igår satsade vi på en utekväll för att introducera östersundarna i Avestas uteliv, tyvärr blev väl kvällen kanske inte riktigt som vi tänkt oss när vi kom ut, nått skumt, verkligen jätte dåligt band spelade punkmusik på Kingen. Inget som föll oss i smaken precis, men Jannike fick en skiva iaf =)
Men förfesten var trevlig iaf =)

Promenaden i Lördags



Förfesten




Nu ikväll hade jag hoppats på lite innebandy, men vi blev bara fem stycken anmälda så de blev ingenting av med det =( Nya tag nästa vecka.

Imorron blir de plugg med Johanna hela dagen, förskylningen börjar släppa vilket känns jätte skönt, men tror jag kommer att få stå över träningarna dom här två veckorna eftersom jag har sjukt mycket att göra i skolan. Redovisningar och tenta. Jag som inte ens börjat plugga till tentan. =/ Inte bra!


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för helgen vännen! Puss <3

2010-10-27 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0