Lördag 30 Oktober

Idag är det lördag, Åke har jobbat och jag skulle sitta hemma och plugga var det tänkt, men inspirationen har verkligen inte flödat. =/

Tog mig en liten sovmorgon till kl 9 sen klev jag upp och åt frukost medans jag kika på Festival. Sen satte jag mig här vid datorn och där jag jag suttit tills nu känns det som. Har faktiskt läst igenom våran affärsplan som vi gjorde klart igår, så nått vettigt har jag faktiskt gjort. =)
Fick lite inspiration till att göra julkort, men de hela sluta vid en beställning från Panduro på diverse grejer. =)
Kul när de kommer, mindre kul för plånboken. haha

Ringde Annicka och surra bort en stund också, så långt emellan gångerna man pratar med henne nu.
Varför tar man sig inte bara tid att ringa och surra bort en kvart lite oftare? Varför vänta flera veckor/månader mellan gångerna? Borde de inte va roligare att allmäntsurra lite oftare än att bli fast i telefonen flera timmar åt gången?

Nu borde snart Åke komma hem så då blir de en sväng på stan. De är höstmarknad så de blir väl en runda på den och sen satsar vi nog på en promenad. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0