Marknadsundersökning

Idag har jag pluggat med Maria och Linnea hela dagen, vi har kommit en bit på väg med marknadsundersökningen så det känns väldigt bra. Imorron blir det nya tag innan föreläsningen.
Men jag är helt slut i huvudet efter att ha pluggat hela dagen men nu hörde jag att vattenkokaren var klar så nu blir de te, mys och tv. =)
Känner att det är väldigt mycket i skolan just nu och ha lite smått dåligt samvete för att jag inte kommer hinna plugga nått med Johanna med våran affärsplan. Men får ta det på kvällarna istället, vill ha så mycket skola som möjligt borta innan fredag, för då får vi finbesök från Östersund. =)

Ha en trevlig måndag kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0