Plugga plugga plugga plugga

känns lika med stressa stressa stressa, vilket inte alls känns nå vidare. Fortfarande små förskyld, fryser typ hela tiden, vilket jag tror beror på att jag har dålig blodcirkulation i kroppen, kanske för att jag inte tränat och rört på mig som jag skulle vilja dom senaste veckorna. =/ Dessutom är jag trött hela tiden, blir så less på att inte riktigt veta vad det beror på, om de är förskylningen eller nått annat. Går ju och lägger mig tidigt, sover bra på nätterna men är ändå sjukt trött när Åke åker på jobbet, sjukt trött när min väckarklocka ringer, trött på dagarna, trött när jag kommer hem, trött på kvällarna.... Marina är helt enkelt trött!


I veckan har vi pluggat varje dag och jag har i princip suttit varje dag när jag kommit hem, känns som man har ett väldigt roligt liv och Åke måste tycka att han har världens trevligaste sambo. Haha
Men imorron hoppas jag att vi blir klara med arbetet så man kan åka hem, städa och fixa och dona innan finbesöket kommer. Jannike och Sofia kommer nämligen ner och hälsar på oss i helgen. Ska bli skönt med ett avbrott i pluggandet, även om jag har dåligt samvete för att stackars Johanna fått jobbat med affärsplanen själv hela veckan. Förlåt Johanna!


Nä nu lägger jag ner för idag och tar nya tag imorron! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Annicka

Du är absolut INTE ensam om att vara trött! URK. Igår trodde jag på allvar att jag inte skulle kunna ta mig upp ur sängen.. men men, imorrn är det sovmorgon 1 dag iaf, sen jobb resten av helgen! Hoppas ni får en rolig tjejhelg därnere! KRAM

2010-10-22 @ 09:19:56
Postat av: josefine

nej, du är verkligen inte ensam om att vara trött. Vädret gör ju så att man känner sig som 80 år x)

2010-10-22 @ 09:38:53
URL: http://jjosefinemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0