Sammanfattning vecka 1

Tänkte att jag skulle göra en sammanfattning om hur min första vecka i 6V utmaningen har gått. =)


21,3 km av totalt 150 km (promenader och cykel)
0 träningspass av totalt 30
2 min och 51 sek i plankan av totalt 60 min
60 st armhävningar av totalt 500 st
2 min och 33 sek jägarvila av totalt 20 min
0 intervallpass av totalt 40
0 stretchpass av totalt 6 (får göra dubbelt vecka 2)

Kände mig så taggad när första veckan startade, men såklart så åkte jag ju på halsont som sedan bröt ut i en förskylning, vilket inte alls känns speciellt bra. Nu har iaf halsen gett med sig, men näsan rinner istället så jag hoppas det ger med sig snart det också.
Har försökt mig på en del promenader iaf, men känns så tråkigt att kroppen inte känns så sugen på något annat. Jag hoppas det som sagt ger med sig snart så man kan komma en bra bit påväg under vecka 2.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0