Some days are like that

Idag känner jag faktiskt att jag varit rätt duktig med pluggandet. Med tanke på hur det varit dom senaste veckorna. Börjar få mer och mer koll på internationell marknadsföring, det känns bra.
Pratade med mamma igår, funderar på om jag inte ska åka hem efter att tentan i skriven iaf, hade planer på att inte åka hem förren sista helgen i november, men jag åker nog hem första också. Hoppas ju att jag får med min Åke också. =)

Helgen har varit rätt lugn, Åke var på ölmässa och jag var till byn en sväng i lördags och sen åkte jag hem till Anna och hade tv-spelskväll. Jag var en eviga trean, men roligt var det =)
Igår längtade jag efter julen och gjorde julkort, lite tidigt kanske, men skönt att börja i god tid och inte dagen innan man ska skicka, haha
Blev lite film också innan Åke kom hem, sen åkte vi ut till byn och fick oss lite kaffe och kaka, Ida hade bakat. =)

Nu kommer Åke snart hem från jobbet. Då blir det en sväng på Coop för att handla, sen göra middag, baka matbröd. Skulle vilja ut och springa, men kanske ska ta de imorronbitti. Återstår att se. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0