Vecka 2

Nu är jag inne på min andra vecka i utmaningen, den här veckan ska jag gå 2000 trappsteg, så det är ju tur vi bor på tredje våningen. =)
Sen ska jag testa någon ny ingrediens eller recept och det gjorde vi idag. Fick ett tips från Anna om fläskkotletter med smakrik svampsås och det var jätte gott. =) Receptet finns på arla.se
Tack så mycket för middagstipset Anna!

Min fina Ida ringde idag också, blev så glad. Det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra, hon i Åre och jag här nere i Avesta. Hade varit så roligt om vi bodde närmare varandra så vi kunde ses och träna, gå promenader och bara surra massa tok. =) Ska försöka komma förbi Åre nästa gång jag kommer hem. =) Saknar!!

Nu blir det te och lite mys i soffan med tända ljus tillsammans med sötnosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0