Grå tisdag

Usch, vilken grå och tråkig höstdag det har varit idag, inte speciellt sugen på något alls. Har haft föreläsningar hela dagen, men att åka till Falun idag kändes inte så spännande, men man fick lov att åka ändå. Känns dumt att missa massa bara för att man inte orkar eller har lust. Känns som en dålig bortförklaring.
Fick iaf sluta tidigare på båda föreläsningarna, vilket kändes riktigt skönt. Slapp man stressa till Borlänge och vi hann äta lunch i lugn och ro.

Sen började det regna. Hade ingen större lust att åka och spela fotboll idag och regnet bättra inte på det hela heller. Men efter en stärkande middag med fläskpannkaka åkte jag iväg på träningen iaf, och såhär i efterhand känns det himla bra att jag åkte. =)

Nu kommer äntligen Åke hem, åh har saknat en kram från han hela dagen. =D
Har inte träffat han sen han åkte till jobbet imorse.

Imorron blir det pluggdag med Johanna =) Då ska vi göra klart alla uppgifter vilket ska bli jätte skönt =)

Nej nu blir de te, tända ljus, mys och the mentalist =)


Kommentarer
Postat av: Karolin

De finns fyra ord som beskriver dig!: Du är en Ängel!

2010-09-14 @ 21:17:38
URL: http://litenjamtlanning.blogspot.com/
Postat av: erika

får se om jag hinner, men det borde jag. Ska iväg på läger, men jag tror det. Är det någon som spelar match? :) kram!

2010-09-14 @ 21:22:27
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0