"Höstlov"

Idag hade vi seminarium och sen blev det en fika och en shoppingrunda på Kupolen med Maria. Riktigt trevligt. Shoppade en födelsedagspresent till Åke, en externhårddisk och en tröja till mig. =)

Nu känns det nästan som man har lite "lov", inga lektioner fören på fredag nästa vecka. SKÖNT! Men det blir väl till att plugga hemma istället. Men en uppgift gjorde vi klara igår jag och Johanna, så man kan iaf checka av ett skolarbete. =)

Nu har man ätit lite våfflor och ska snart åka iväg och träna, blir skönt att röra lite på sig. Även om man just nu känner sig lite små seg och hellre skulle ha velat stanna hemma. Men omklädningsrummet ska städas ur så det är bara att åka upp och då kan man lika gärna träna också.

Var ut och läste på Idas blogg om 6V Utmaningen. Funderar på om jag skulle köra det jag också, just för att det verkar vara en kul grej =)

Nu är hösten här också härligt!! Var ute och gick förut i veckan och tog lite kort =)

    




Ta en promenad och njut av höstens alla färger,
tänd lite ljus och drick en varm kopp av ditt favorit te
och ro om dej själv, för det är du värd!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder!



Jaa häng med på utmaningen, det vore roligt!

Synd att vi inte kan träna tillsammans bara :)

Kram!

2010-09-23 @ 21:17:59
URL: http://idahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0