Nöjd och glad kexchoklad


Smile it makes you Happy =)


Så nöjd med dagen, hyfsat fint väder när jag vaknade imorse, blev frukost, packa ihop alla skolgrejer och sen åka upp till Falun till Johanna för lite plugg. Duktiga som vi alltid är så gjorde vi klart båda uppgifterna så nu kan vi båda njuta av helgen med gottsamvete =) Belönade oss själva med en shoppingrunda och jag hittade vad jag sökte. Åkte hem och där hade älsklingen gjort iordning middag, kyckling i ugn och ris. Mums! Kaffe och surr och mys i soffan sen ringde min fina Maria. =) Åh som jag saknar denna människa!! <3

Nu har vi kollat lite på derbymatchen i hockey, Leksand-Mora 7-1 till Leksand, dom börjar som vanligt varje år, starkt, men sen kommer dom aldrig längre.. haha =P

Nej nu blir det sängen...så man är pigg och på hugget inför sista matchen imorron =)


DERBY!!!!

Avesta DFK-SAIF
19.00 Avestavallen

Godnatt/M


Kommentarer
Postat av: erika

ja men då hoppas jag att jag är hemma tills dess! :D kraam!

2010-09-16 @ 07:53:24
URL: http://eerikan.blogg.se/
Postat av: Maria

Saknar dig också, hoppas vi hinner ses i helgen!!!

2010-09-17 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0