Tisdag 28/9

Idag har det varit en riktigt fin tisdag, upp med tuppen klockan 7, solen har varit framme hela dagen och jag har pluggat och stökat runt här hemma. Beställt lite smink har jag hunnit med också.
Nu kommer snart Åke hem från jobbet, då blir det kaffe. =)

Vad har hänt annars då? Inte så mycket, igår var jag en sväng till Kupolen och shoppade ett par nya jeans. =) Sen åkte jag till Falun till Johanna och vi skrev klart analysen vi skulle göra om en affärsplan. Känns skönt att ha den och seminarieuppgiften i marknadsföring klar. Annars känns det som det är bra mycket i skolan just nu, och lite jobbigt att sitta hemma och plugga för man vet som inte riktigt vad det är man måste plugga på. =/ Känns som man bara läser och läser i dom där böckerna, men frågan är ju om det är något som fastnar.

Nu har iaf mina tjejer bokat sina biljetter ner för att äntligen kommer och hälsa på =) 21/10 får vi finbesök från Jannike och Sofia =) Kul att dom kommer och hälsar på, får vi se vad det blir för tokigheter ;)


 Nedräkningen har börjat =)


På lördag fyller älsklingen år också och jag har ännu inte riktigt klurat ut vad han ska få i present, börjar känns lite småstressigt nu faktiskt, brukar vilja ha sånt klart långt i förväg...Ja ja ska nog komma på något riktigt bra =)

Nu rasslar det nog snart till i dörren och då är det dags för kaffe. Måste nog gå och äta nått, börjar bli hungrig. Är ju trots allt ett tag sen man åt lunch nu.

 


Kommentarer
Postat av: jessicaelizse

hej! ja visst får man. härliga vinterbilder från funäsdalen:)

2010-09-28 @ 16:45:22
URL: http://elizse.blogg.se/
Postat av: Ida

drack också just kaffe.. mm det är ju så gott :) var också uppe vid 7 imorse så jag börjar bli sjukt trött nu! Kul att du uppdaterar så mycket, är inne varje dag och kollar :)



Kram!

2010-09-28 @ 17:50:14
URL: http://idahooo.blogg.se/
Postat av: sofia

Jag längtar! Kul att det äntligen blir av. Men vad är de där för bild? Vart är den tagen? Kram!

2010-09-29 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0