Dags för nya tag...

Nu vecka, nya tag, nya kurser och nya utmaningar. Börjar inte fören klockan 15 idag, så himla drygt. Tänk om vi hade haft lektion vid 8 istället då hade jag suttit i bilen påväg hem nu.

Helgen har varit riktigt bra faktiskt. I fredags var jag ju gräsänka och satt hemma med tårar som rullade nerför kinderna, inte för att jag var hemma själv men för att Dear John var så himla sorglig.
Jag har blivit väldigt känslosam och blir rörd för minsta lilla. Haha ja jag gråter typ när Askungen får sin klänning.
I lördags bakade jag tekakor och sen cyklade jag upp till Avestavallen för att kika på fotboll. STOR seger blev de mot Norrby och ADFK vann med 7-1.
Efter matchen blev de hem och laga ihop lite middag till grabbarna grus som kom hem från Karlstad. Sen var det dags att byta om och ladda inför lite fest. Och vilka partyprissar vi är.. haha Emil somna på soffan och jag och Åke somna i sängen, vakna 19.20 och var helt död typ.. haha
Men efter första cidern vaknade man till, blev en lugn förfest och sen hamna vi på Kingen. Träffa Emma, roligt. Sen träffa vi även på Jocke, som var typ den sista personen vi väntat oss att träffa på. Satt och prata lite med hans kompis som det visade sig hade rötter till Östersund och sedan även ha lite kontakter i Lit. Haha ja världen är bra liten ibland faktiskt. =)
Söndagen blev en lugn tillställning, film och sen en sväng ut till byn.

Nu ska jag strax kika på våra bästa år och sen kila upp till Team Sportia och lämna in mina byxor som var JÄTTE tajta. Usch!! Ryser i hela kroppen när mjukisbyxor sitter som tajta jeans. 

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh Dear John är så himla bra ju!! =)

Jag grät oxå floder när jag såg den.. ;)

Hur är allt annars? börjar du bli frisk nu?

Min förkylning har nästan släppt nu, det värsta är borta men jag känner mig hängig typ varannan dag.. jätte konstigt!

Men skönt å vara frisk å nu måste jag läsa igen alla blogginlägg jag missat! ;)

Hoppas du mår toppen! Kramar

2011-04-05 @ 23:42:39
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0