Gräsänka...

Gubben drog till Karlstad och jag blev kvar hemma. Så ikväll blir de gräsänke fredag med pizza, öl, film och godis.
Har varit barnvakt åt lilla Tilde idag. Det är så roligt att få låna lillbusan ibland. Tråkigt att det var sånt skitväder idag bara, det har varit grått och typ regnat mest hela dagen. =/ Så vi har fått hållt oss inne med filmen Bilar och ritat lite teckningar.

Eftersom jag är hemma själv ikväll tänkte jag passa på att kika på lite filmer som kanske inte uppskattas lika mycket av min sambo. ;) Dear John har jag inte sett förut, men har hört att den ska va bra. Och Fantomen på operan kan man ju se flera gånger om bara för att det är sån himla fin musik. =)


Kommentarer
Postat av: sofia

mysigt! Jag har dear john hemma, rätt bra film. Om inte annat så är ju han sätt fräch ;) Puss

2011-04-01 @ 20:27:44
Postat av: erika

aaah! världens bästa film ju...nästan! :)

2011-04-02 @ 09:29:52
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0