Träningsläger

Idag bestämde jag mig för att ta nya dag med sexveckors utmaningen. Och då är det ju inte helt fel att dra iväg på lite träningsläger =)

Väskan är packad, och tro de eller ej så klara jag mig med en väska plus en ryggsäck. =) Trodde de skulle bli minst en väska till, kändes som jag skulle flytta när jag lagt upp allt på sängen. haha

Imorron 06.00 bär det av ner till Eskilstuna för en träningshelg. Ska bli riktigt roligt =)

Så nu blir det sängen så man orkar upp tidigt tidigt imorron. Har nog en glad pojkvän som får frukostsällskap imorron ;)
Återkommer efter helgen om maxtesterna på utmaningen.

Återkommer efter helgen.


Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad roligt med träningsläger :D



Jag är ju släkt med dig och därför är jag så söt. kramkram

2011-04-15 @ 17:35:31
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0