Vecka 2


Vecka två har nått sin ända och jag måste säga att träningen har väl inte varit så himla bra. Det beror nog främst på att jag inte varit hemma, dessutom har det fina vädret gjort att jag hellre tillbringat dagen i en solgrop eller solstol uppe i Bakvattnet. En och annan godisbit har det också hamnat i magen, lixom lite efterrätter och tårta. Men det får bli nya tag nu under vecka 3. Ska försöka ta mig ut så mycket som möjligt trots tentaplugg och inlämningsuppgifter. Ska satsa på att komma upp tidigt och få ut så mycket som möjligt av dagen.
Göra som grannen kanske och satsa på promenad vid 7?


Sammanfattning efter vecka 2:

 21.7 km av totalt 150 km (promenader)
 8 träningspass av totalt 30 (fotbollsträning, match och core)
 4.44 min i plankan av totalt 60 min
 100 armhävningar av totalt 500 stycken (både tå och knä)
› 3 min jägarvila av totalt 20 min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0