3 poäng till för Skogsbo =)

Igår tog vi våran andra seger för hösten...vann med 0-7 mot Bjursås. Och vi spela så himla fint bitvis.. =) Stolt över att vara en del i detta härliga lag!! =)

När jag kom hem igår efter matchen snubbla jag i trappen upp från vägen. Slog i handen/fingret på nå konstigt vänster så idag har jag haft ont i vänster handen, främst ring och långfingret. aj aj. Kan typ inte böja dom ner mot handflatan. =(
Jag hoppas de är bättre tills imorron för då ska jag ju jobba och ska man bära vinkartonger brukar de underlätta med två händer. ;-)

Nu slutar iaf snart Åke att jobba, då blir de fika hos Kristina, ska kika in nytillskottet - bilen alltså.
Sen ska de handlas och fixa lite inför imorron när vi ska på kräftskiva. MUMS!!!! Älskar kräftor!!


Foto: Allt om mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0