En nypa motivation tack!

Om precis en vecka ska jag skriva min omtenta i Bransch- och företagsanalys. Och jag är verkligen så sjukt omotiverad att sätta mig ner och plugga. Önskar att jag hade fått fyra poäng till första gången så hade jag klarat tentan och kunnat njuta av min lediga dag istället. Men nu är det inte så och det är väl bara att bita ihop och göra ett ryck. Imorron blir det iaf plugg tillsammans med Sofie och Caroline. =) Tror det kan va välbehövligt.

Funderar om jag inte måste gå och kolla upp mitt finger också, det gör fortfarande ganska ont och jag har svårt att kunna böja på det. Imorron är det en vecka sen. Känner dock inte för att sitta och vänta i nått väntrum på sjukhuset heller.



Kommentarer
Postat av: Annicka

Hur hade du skadat fingret? Är det ett skärskår kanske du borde gå på HC så att de får skölja det eller nånting så du inte får en infektion i leden, (tänkte på att du inte kan böja det). Är det rött och svullet? KRAM!

2011-08-17 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0