Snart ere helg...

Ännu en premiär avklarades idag när Frida drog med mig ner till Holmen där det blev ett premiärdopp igen. Vi bestämde oss för att skippa Lillsjön och stanna kvar där nere, fick sällskap av Sofie, Anna och Oskarsson, mycket trevligt.
Mycket nöjd med dagen, har dock bränt ryggen lite.. men de blir nog en fin brunbränna bara rödheten har lagt sig.

Imorron har jag kort dag, tre timmars jobb och sen tar jag med mig Åke och Emil för en semestertripp till GÖTEBORG!!
Liseberg är ju ett självklart kort och jag är så glad att familjen Bengts/Lundström ska göra oss sällskap, vilket innebär barnpassning och barnkaruseller med Lovisa. =)
Sen får vi se vad grabbarna har hittat på för tok, själv tackar jag inte nej till en sväng i Nordstan och förhoppningsvis en dejt med Tobbe.

Nopp dags att göra lite nytta, vika ihop tvätten och packa kappsäcken. SNART ERE HELG!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0