1 December

Första december, första avsnittet av julkalendern, första chokladen i chokladkalendern och 23 dagar kvar till julafton.

Klev faktiskt upp och kikade på julkalendern imorse och blev glatt överraskad över att den faktiskt verkar rätt bra. Blir nog 23 avsnitt till. Tidigare år har jag alltid dissat julkalendern för att jag tycker att dom verkat så dåliga. Man har sett sista avsnittet på julafton bara för att övriga i släkten har följt den. Man har ju sina favoriter när det gäller jukalendern sen man var liten, Mysteriet på greveholm, Sunes jul, Trolltider, Jul i Kapernum osv.

Vilken är eran favorit??

Skitväder är det ute också, den lilla snö som kom är borta och ute är de +5 och regn och tokblåst. Usch, hade tänkt ta en promenad ikväll eftersom jag missade fotbollsträningen, men skitvädret ute gör att de blir en lugn innekväll med te och kanske lite plugg.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja! Mysteriet på greveholm var ju skitbra :)

2011-12-01 @ 20:45:08
URL: http://idalind.devote.se
Postat av: erika

sv; jadu, haha! dom vet inte riktigt vad det är, men min höft har typ knäckt till/hoppat väldigt många gånger på 2 dagar, och det gör sjukt ont. Så det kan vara en inflammation i höften. Så jag äter antiinflammatoriska nu och går på kryckor, så ska vi se om det blir bättre, annars vet dom inte. Då måste jag åka tillbaka..

2011-12-04 @ 11:07:09
URL: http://dreamofparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0