Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj, minnen det har man ju så många av, svårt att välja ut nått som är favoriten. Det finns ju så otroligt mycket som man minns från när man var liten, som man alltid kommer minnas och tänka tillbaka på med ett leende på läpparna. Tror inte jag har nått sånt där riktigt favoritminne faktiskt.

Men ett minne som jag kan berätta om var när vi var i Bakvattnet, där lärde vi känna två tjejer som kom från Gällö. Vi blev jätte bra kompisar där uppe och varje vinter byggde vi rodelbanor. Två stycken brevid varandra och sen bjöd vi in alla på campingen på rodelbanetävling med te-fat. Och vad roligt det var, folk flög ur, vissa kom inte ens iväg och banorna gick sönder. Sen hade vi byggt prispall och fixat priser också.
Ja det var himla roligt faktiskt. Som vi jobbade med dessa banor, hela dagarna och kvällarna. Men det var riktigt roligt =)



Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar 
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick 
Dag 09 – Min tro 
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag 
Dag 11 – Mina syskon 
Dag 12 – I min handväska 
Dag 13 – Den här veckan 
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss 
Dag 17 – Mitt favoritminne
 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag 
Dag 19 – Detta ångrar jag 
Dag 20 – Den här månaden 
Dag 21 – Ett annat ögonblick 
Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre 
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Hemma hos mig 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag 
Dag 29 – Mina ambitioner 
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0