En helg med toppar och dalar...

Igår hade vi tjejmiddag hemma hos Sofie. Det blev hon, jag, Johanna och Maria. En jätte trevlig kväll med tacopaj, kladdkaka, gott dricka och massa surr och skratt. Precis som det ska vara.

Idag har jag varit frusen, trött och öm i kroppen mest hela dagen. Åke åkte upp till Leksand för att kika på utomhus matchen mot Mora och jag bestämde mig för att gå och sova en stund, somna dock aldrig med blev nästan en timmes vila.
Skulle ju på lagfest ikväll så tänkte att jag skulle va någolunda pigg till den, men när jag vilat klart hade jag 39 i feber. Så någon fest för min del blev det inte.

Har tillbringat kvällen med Kapten Jack Sparrow och Pirates of the Caribbean - Vid världens ände.






Här näst blir det Mitt stor feta grekiska bröllop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0