Finbesök från Uppsala

Om några timmar får vi finbesök från Uppsala. Min ängel Karolin ska komma och hälsa på och tillbringa helgen här hos oss. =) Kul med besök eftersom Åke är tråkig och ska jobba eftermiddag hela helgen.
Nu håller jag på och baka... känner att jag har en liten Maria Olsson -dag. Hon hade nämligen lagt ut recept på tekakor, dom håller jag på och bakar nu, sen hade hon också lagt ut en kycklinggryta, den ska vi göra till middag ikväll. =) Tycker det är roligt att prova nått nytt. =) Så vi får väl se om det går hem hos Åke och Karolin. =)
Har bakat grahamsbullar också dom blev precis klara så de passar ju bra för snart kommer Åke hem från jobbet kan vi ta oss en smakbit till kaffet.

Imorron får vi se vad vi hittar på för spännande, planerna var skidor i Rome, men med vädret som har varit kändes de ju inte så spännande, det har ju dock snöat idag, men vi får se. Vi ska iaf hem till Sofie i morronkväll på middag och chill, det blir trevligt =)

Konstigt väder, känns inte alls som Februari, snarare April...igår fick man hålla i hatten för att inte blåsa omkull när man var ute och gick, dessutom var det skithalt, usch. Och idag när man vakna då snöa de.

Fixade förövrigt ett gymkort igår, på iform vilket jag tror kommer bli jätte bra. Fick ett jätte bra första intryck och sånt är väldigt viktigt tycker jag.



Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad du är duktig som bakar och stökar! :)



Vad trist att ni inte kom upp till åkersjön, har ni stuga där?

Fredrics familj har stuga där så vi brukar hälsa på dom när vi är där, jag hade aldrig varit på skoternsjulafton innan så det var himla skoj! Massor med folk! :)

Och filmen det finns inga känslor i rymden var ju så himla bra, alla borde verkligen se den. Underbara film! :)

Hoppas du har haft en toppen helg nu med finbesök och allt! :)

Kramar

2011-02-06 @ 19:47:29
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0