Men gå och dra nånstanns....

Jo tjena att förskylningen var påväg bort, min förskylning är som döden...man känner sig lite piggare en stund och sen går det bara utför. =P
Igår vaknade jag med världens huvudvärk, kroppen gav den där känslan att förskylning är på gång, ont överallt. Inbillade mig själv när jag åkte till Borlänge att jag fått reumatism i lederna för jag hade så ont i fingrarna...haha nej nej är inte alls hypokondriker. Det positiva med dagen var iaf att alla vi prata med var jätte trevliga och hjälpsamma när vi gjorde klart två uppgifter till seminariearbetet. Men sen när jag väl skulle åka hem hade värken satt sig i nacken också, så jag var väl kanske inte världens bästa bilförare när man knappt kunde virda på huvudet i alla korsningar.
Börjar bli sjukt less på det här nu, inne på andra veckan och det börjar bli väldigt j*vla drygt faktiskt.


Nej något varmt att dricka, en filt och sen kura ihop sig i soffan och läsa lite skolböcker, det får bli min tisdag det medans resten av min klass är på skolan och sitter strax och ska pyssla.


Kommentarer
Postat av: Annicka

Ha Ha jo självklart har du fått reumatism! Det är väldigt vanligt bland unga, friska vältränade kvinnor i 25-årsåldern...

2011-02-23 @ 12:44:38
Postat av: Marina

Haha ja det var väl det jag visste. Pappa har ju de så de kanske ligger i generna.. haha

2011-02-23 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0