Pensionärsvarning ?!



Om man blir bjuden på fest men väljer att stanna hemma med ett glas rosevin och titta på melodifeastivalen då måste de väl ändå vara pensionärsvarning? Haha

Men med min förskylning tycker jag nog att jag gjorde rätt, men ändå, man sitter här, 24 år och hellre tittar på melodifestivalen än går på fest. INTE BRA! Iaf när det gäller mig som har dissat melodifestivalen helt under flera år. Kanske berodde det på att det som vanligt bara går SKIT på tv.

Idag satsar vi på störtlopp. Sen ska jag baka ihop en chokladkaka med päron. Det är kladdkakedagen idag, enligt FB, men eftersom Åke inte är så förtjust i kladdkaka tänkte jag göra en annan variant på chokladkaka.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Marina! Så kul att du åxå bloggar =) Kram Emma

2011-02-13 @ 11:55:46
URL: http://gulligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0