Varm svartvinbärssaft

Det bästa som finns när man är sjuk är varm svartvinbärssaft. Det fick jag alltid tillsammans med skorpor när jag var mindre och var hemma och var sjuk. Nu har jag inga skorpor, men de räcker gott med bara saften också. Superkombinationen i VM idag, så det blir skidor, varm saft och chill hemma idag. Åke är hemma och ledig från jobbet, eller hemma för vård av sjuk sambo som vi säger. =) Tror vi ska dra oss ut till byn en sväng sen iaf, spela lite kort. Har en känsla av att vi båda kommer ha damp om vi ska sitta hemma hela dagen.

Vilket väder det är ute, i natt vaknade jag av att det blåste som sjutton ute, flaggorna på plus står rakt ut och dessutom snöar det. Nått sug efter en promenad väcks då inte. Gillar att det kommer snö, men blåsten kunde mer än gärna ge upp och försvinna.

Tanken var ju att vi skulle åka skidor idag och jag har varit så sur för att jag blivit sjuk, men med det vädret som är så gjorde det nog inte så mycket.


Åre när vi var där för några år sen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nu fick du mig sugen på svartvinbärs saft :p jag som inte ens gillar saft speciellt mycket haha

2011-02-11 @ 11:23:13
Postat av: Sara

Vad kul att du också har en blogg! haha ellerhur, bara det bästa;)

2011-02-11 @ 17:05:10
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0