Då var de helg igen...

Igår blev det inte mycket gjort, jag hade  lite pysseldag, så de blev bland annat ett födelsedagskort till Leona som fyller år på lördag. Annars försvann dagen bara på att inte göra någonting alls. Hade nog inte någon större inspiration till att göra något heller för den delen.
När Åke kom hem från jobbet hade han köpt jätte fina blommor. =) Ikväll är det tänkt att vi ska göra lite finare middag och fira lite extra. Vi ska prova nått nytt ikväll, så blir de gott lägger jag nog ut receptet sen. =)

   
Korten som jag gjort, de två första gjorde jag förra veckan.



Mina fina blommor. Tack söten för dom!


Idag har jag inga större planer heller faktiskt. Ska nog gå och handla och baka lite bröd i alla fall.
Det är UF-mässa i Plushuset idag så kanske man skulle ha gått förbi där en sväng och kikat också. Annars är det bara träningen ikväll som står inskrivet i schemat.

Vad ska ni andra göra idag och i helgen?


Kommentarer
Postat av: Caroline

gud vad fina kort :D:D speciellt det blåa gillade jag (Y) jag ska till stockholm å hälsa på mormor, samt ha en dejt med evert :D hoppas du får en trevlig helg!! PUSS

2011-01-28 @ 09:56:47
URL: http://returntosender.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Gud vad duktigt du är, verkligen jätte fina kort :)

2011-01-31 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0