Idag är det onsdag....

Nu har dom nya kurserna börjat och båda verkar rikigt bra. =) Blir en rolig fortsättning tror jag, och man blir säkert mer motiverad att åka till skolan nu än man varit under dom senaste veckorna. haha.
För övrigt så fick vi svar på våran tentan i tisdags, och jag fick GODKÄNT! Vilket känns så otroligt himla skönt. =) Tycker det var himla bra av läraren att rätta tentorna så pass snabbt, annars brukar man ju få svar typ en vecka innan omtentan. Men han kanske inte hade nått bättre för sig under helgen så han rätta dom då.. haha

Imorse gick jag en promenad, måste försöka komma igång med det nu framöver. Sen var jag upp till skolan för lite föreläsning. Kom dock hem med huvudvärk, trodde det var kaffebrist, men än har den inte gått över. =(  Hoppar över träningen, tror dessutom att jag håller på och bli sjuk, varit frusen hela dagen. =(

Nu ska jag gå och vispa grädde till våfflorna. =) MUMS!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hej vännen!! Härligt å höra att tentan gick bra! Stor kram för de! Jag må leta mig nytt jobb, fick veta igår att jag kommer att bli uppsagd, chefen ska minska antalet bilar. Så just nu är jag helt tom i kroppen och skallen. Känns som man har de nog tjorvigt i livet iaf! Stor kram på dig min ängel!

2011-01-27 @ 07:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0