Mördaruppgift

Suttit och skrivit klart PM-uppgften, nu är den klar och inskickad. Inte helt nöjd men de får gå ändå. Så sjukt less på den här kursen nu, och inte blev de bättre när Johanna berätta att han måste registrera 7,5 hp för att vi ska få studiebidraget nu i januari. Hoppas verkligen att han gör de! Jag vill då inte va utan pengar.
Idag spelar mina fotbollsbrudar cup hemma i Kopparhallen. Jag vill också va med och spela, men jag är ju uppe i Lit och ska åka och jobba om tre timmar. 7 timmars jobb och sen helg!! =) DANS på fredag!! LÄNGTAR!!

Börjar känna att jag vill åka hem också faktiskt, men inte fören efter dansen, den har jag längtat efter sen förra året. Lätt roligaste dansen på hela året =)

Dags för lite skidor på tv kanske tillsammans med mamma och pappa innan de är dags att göra sig klar för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0