Opposition

Gick ganska bra att komma upp idag, fast jag är fortfarande trött och skulle kunna gå och lägga mig igen. Men nu är iaf oppositionspapperet utskrivit så nu kan jag gå och fixa iordning lite frukost. Sen är de bara att klä på sig, fixa de sista och åka till skolan för sista seminariet/lektionen i Turism- och tjänstenäringens ekonomi. Har dock en tenta som ska skrivas nästa vecka, men behöver inte åka till skolan nått mer innan den iaf, vilket känns väldigt skönt.



Fick en fråga i en kommentar förut som jag tänkte svara på. Jag pluggar detaljhandel på Högskolan Dalarna. Det är som ett ekonomiprogram fast några ämnen har blivit utbytta mot mer handelsinriktade ämnen.


Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0