Vad mycket man gjort...

Haha, de är bra mycket roligare att sitta och läsa gamla blogginlägg istället för att läsa om den franske matematikern och ekonomen Joseph Bertrand och hans teori om marknadsjämvikten på marknaden. Hittade ett inlägg från en sommar för några år sedan, strax innan storsjöyran så det var väl där i juli nån gång. Jag och mina fina vänner, Jannike, Jocke, Henke, Walle, David, Anna och Krille skulle spela beachvolleyboll och kubb. Där mitt lag var sämt på kubb men tog revanch i volleyboll. Vad vi måste ha skrattat den kvällen... shit. Lite längtan efter sommaren fick man allt nu. Även om jag vill njuta av vintern först.

Nu för tiden känns det inte som man hinner med sånt här längre...alltid är det något som kommer i vägen. Verkligen riktigt tråkigt. Man säger varje år att man ska ses och göra nått roligt, men de blir som aldrig av, kanske för att det inte är någon som direkt tar tag i det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0