Äntligen helg!

Så skönt, nu har man gjort helg och inte behöver man bekymra sig om nån middag ikväll heller. Bortbjudna på grillat hos Anna och Klas, man tackar man tackar!! Köpte en flaska rötjut å några öl så nu är kvällen räddad. WHIO=)

Igår blev de rosevin och sen några öl på Trapper med Emil och Klas. Var förmodligen rätt trött i huvudet när jag kom hem från jobbeti igår, för jag helt inställd på att åka till jobbet 9.20 idag, men jag börja 9. Så tio över åtta klev ja upp imorse och tyckte att jag hade all tid i världen. Halv nio ringer Karin och undrar vart ja är, vi skulle nämligen samåka idag och hon skulle hämta upp mig. PANIK!! Tur vi hade två bananer och en matlåda hemma annars har dagen blivit jävligt jobbig. haha
Men vad gjorde de, dagen har förmodligen varit den roligaste hittills på jobbet, och jag har gjort många kunders dag genom att fråga efter legitimation. ;) Den äldsta var nog född 72, så hennes dag hade jag verkligen gjort sa hon. Kul att höra. =)

Har även fått min komplettering godkänd så det kändes himla bra när man offrade en dag i solen för att sitta inne och skriva klart den.

Imorron blir det beachvolleyboll med Frida och hennes pingispolare uppe vid Åsbo. =) Ska bli skitkul!! Länge sen man spela de. Kommer nog aldrig glömma Davids kommentar när vi lirade i Umeå:
David - Du spelar inte volleyboll som en tjej Marina.
Marina- Nähe vad spelar jag som då?
David - Jag vet inte, men du spelar inte som en kille heller.

Så frågan är ju hur spelar jag egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0