Vad är väl en yra i Östersund?

Det är väl som en bal på slottet? Långtråkig å dötrist eller kanske helt underbar?

Det är som sagt roligaste veckan på hela året hemma i Östersund, nämligen Storsjöyran och krogstråket. Själv skippar jag allt och stannar här nere och tillbringar mina dagar på jobbet och på fotbollsplan. Men jag klagar inte... egentligen... ser bara pengarna just nu och har ändå inte tid att åka upp. Fast ändå, stråket är ju som julen, en hemvändar helg som man faktiskt vill vara med på. Träffa folk, ni vet allt folk man aldrig träffar annars. Umgås skratta, dricka, och toka runt. =D

Medans folk springer runt och yrar hemma ska jag ha fredagsmys hemma med mig själv, en film och ett glas vitt =) Jomantackar här ska allt laddas inför ÅRETS FEST som är imorron!! WHIO!!


Bästa stämningen!!!
Foto: Jag


President Evert Ljusberg
Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0