Vilken skitmatch

Sverige spelade verkligen INTE bra ikväll...med ett sånt spel har man inte i nån VM-final att göra.
Säger grattis till Japan och hoppas dom vinner över USA. Då kan vi iaf trösta oss med att vi har förlorat mot världsmästarna 2011. ;-)
Sverige vet iaf hur man INTE ska spela när de är dags för bronsmatch. Men de är bara att tagga om och ta nya tag!! Vill man så kan man!!

Sett till matchen har jag nog kunnat ta min löprunda iaf... Haha men istället hamnade jag i soffan med en kall öl.
I och för sig inte så dumt de heller. ;)

Tror iaf att de kommer blir en grym final!! Den ser jag verkligen framemot!! =)

Nu ska jag hämta upp tvätten och sen blir de att krypa ner i sängen för imorron är de jobb hela dagen, 9.50-19.20


Saknar Åke ♥ Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0