Perfekt men ändå inte....

Det regnar ute och är väl egentligen det perfekta vädret att plugga till. Men det går frukansvärt trögt och känner bara hur mycket hellre jag vill göra nått annat. Att sambon är hemma och rastlös gör ju inte att plugget går nå bättre heller. Funderar på att trotsa regnet och gå en promenad iaf, få lite frisk luft och nya krafter att ta tag i skolboken igen. Att läsa och läsa men känna att inget vill fastnar ger ju ingenting. Så frisk luft kanske är lösningen på problemet?
Ska iaf göra ett riktigt plugg ryck innan 16.30 då jag åker med laget upp till Svärdsjö på match. =)
Eftersom jag är skadad sedan förra matchen blir jag hejarklack och får sitta brevid.
Medan laget värmer upp får väl jag sitta och rabbla för- och nackdelar för olika forskningstrategier och metoder för mig själv. Haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0