Fredag

Fredag igen då, veckan har gått fort tycker jag, jag hoppas faktiskt att nästa vecka går lite segare. Vid den här tiden nästa vecka sitter man och nervöst väntar på att få åka upp till skolan och skriva tenta.

Det är verkligen vårväder nu eller snarare riktigt Aprilväder, ena dagen skiner solen och det enda man vill är att kräva ner sig i en snöhög, med ett liggunderlag, varm choklad och njuta i solen. Idag vaknade man till en helt vit plusparkering och snön  bara väller ner. Och det ser inte alls ut allt vilja sluta. Egentligen ett perfekt pluggväder, men va f*n jag hade ju hoppas på finväder och en promenad istället. Ja ja, träninspasset i onsdags verkade inte kroppen vara så förtjust i, då den snarare känns ha låtit förskylningen ta nya tag. =( Kände mig inte alls pigg när jag kom hem från skolan igår, i valet och kvalet om man skulle gå på teorin så gick man iaf. Stannade och kikade på första halvlek i svenska cupen mellan SAIF-Sandviken. Men därefter blev de att krypa upp i soffan med bubbla filtar och både varm choklad och en kopp te och tre avsnitt av CSI Miami.

Ska man kanske lyda sin fars råd att gå och kolla upp vad sjutton det är som är fel? Man är ju trots allt inne på femte veckan nu och kroppen verkar ju inte alls vilja gå åt rätt håll. Äh skitvädret gör att man stannar hemma, blir de inte bättre efter helgen får man väl gå och kolla va de är för fel då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0