Fredagsmys

Tentan är skriven och jag tycker faktiskt att jag borde få godkänt, men man vet ju aldrig hur lärare rättar heller. Men vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Nu har vi firat att tentan är gjord. Åke fixade våfflor tills jag kom, med grädde och hallonsylt. MUMS!
Nyss surrat bort en stund med pappa och ska nu sprätta första ölen för ikväll. Japp här ska firas att tentan är gjord och att det är fredag. FREDAGSMYS!


Alla verkar ska åka till fjällen i helgen, jag vill också men får allt vänta tills påskhelgen. Men då ska jag upp till fina Bakvattnet, njuta i solen, äta varma mackor, köra massa skoter och umgås med mina nära och kära som också håller till där uppe.


Bland annat ska jag umgås med dom här fina tjejerna ♥


Ansätten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0