Lördag i solenstecken

Lördag och jag va upp med tuppen.. nä inte så tidigt kanske men 8.20, rätt bra gjort när det trots allt är lördag. Solen skiner idag och man kan va hemma med gott samvete när alla andra är i fjälls. ;) Här skiner nämligen solen och hos pappa va de grått och tråkigt. Fast lite sugen blev man allt när ja såg på Facebook att Krille satt i fikastugan på Ansätten och nyss beställt in en fjällmacka. Ja jag vill också ha faktiskt.
För ingen tackar väl nej till en fjällmacka, varmchoklad med vispgrädde och en sprakande eld ?

Jag får väl nöja mig med våfflor från igår, kaffe och sen en förhoppningsvis bra fotbollsmatch i eftermiddag. Har ju dessutom mitt super roliga tentaarbete i Butiksdesign och Exponering som ska hålla mig sällskap idag. Kan lördagen bli bättre? 

Johnossi på Star ikväll, kanske skulle va nått?



Frågade Åke igår om vi skulle åka till Grekland en vecka. Fick svaret vad ska vi göra där? Någon annan som vill åka bort?

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh jag med!! jäkla arbete... går det bra för dig?? =)

2011-03-26 @ 14:29:20
URL: http://returntosender.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Det skulle vara underbart att komma iväg till solen, gå längs strandpromenaden och dricka gott:)

2011-03-26 @ 18:47:23
Postat av: Caroline

okej vad bra! jag har gett upp för dagen och ska nu ut å glömma allt med min vän alkoholen :P ha en trevlig kväll!! <3

2011-03-26 @ 19:48:06
URL: http://returntosender.webblogg.se/
Postat av: Lena

Meeen hallå.. JAG vill alltid åka utomlands! ta med mig!:D

2011-03-27 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0