Nässpray

Tog mig i kragen och cyklade iväg till hälsocentralen imorse. Nått skit i kroppen är de iaf, för när jag kom fram var jag helt sjöblöt av svett, kände mig inte alls fräsch. Sköterskan tog ett litet blodprov som såg bra ut, ett besked som man både såg som positivt och negativt. Skönt att de inte var nått, men samtidigt hade man ju inte tackat nej till en riktig mirakel medicinkur och sen få bli frisk. Blev rekommenderad en nässpary som jag gick till Apoteket och införskaffade, har aldrig varit något fan av nässpray, men nu är jag så less på att va förskyld så jag ger vad som helst en chans.

Tentapluggsmotivationen verkar inte alls vilja infinna sig, så dagens pluggande har gått så sjukt j*vla trögt så jag vet inte vad. BLÄÄ heter det på ren svenska, så imorron blir de till att stanna hemma och plugga, medans alla andra är och äter semla i byn.


Kommentarer
Postat av: sara

stackars lilla kusinen som aldrig ska få bli frisk... Krya på dig än en gång!

2011-03-22 @ 17:54:49
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0