Ny vecka...

Måndag, vilket innebär en ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Helgen har varit lugn och skön. Bowling och middag i Falun med tjejerna i Fredags! Jätte roligt, även om det den här gången inte gick lika bra på bowlingen, jag antar att jag visade att även jag är mänsklig ;)
I lördags blev de skidskytte och fotboll på dagen och sen tog vi och tjuvade lite på en sommarkväll och grillade kyckling och spelade kort hos Åkes bror och hans tjej. =)
Sen var det söndag, den dagen tillbringades i soffan framför både skidskytte och sprint. =) Var iväg och kika på fotboll, laget hade sin andra träningsmatch. Men började typ snö/regna så de blev bara en titt på första halvlek sen drog vi ut till byn och hälsade på. Det slutade med vinst iaf =)

Idag kommer förmiddagen bestå av fortsatt plugg, tenta nästa vecka. Sen har vi seminarium idag. Lite sur faktiskt att det är just idag. Patrik är i Gävle just nu och hade tänkt komma och hälsa på, men eftersom jag har min dumma obligatoriska lektion idag blev de inge finbesök. =(



Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket! :)

du verkar ha haft en skön helg. hur mår förkykningen? kram

2011-03-14 @ 18:41:19
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/
Postat av: sara

ja det kändes riktigt bra för mig. spelade mittback för första gången i år och det kändes ändå bra :)

ta det lugnt bara och se till att bli ordentligt frisk nu! kram

2011-03-15 @ 19:13:54
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0