Tar med mig solen och åker norrut

Ute skiner solen och det är en sån där fin vinter dag. Själv är jag inomhus och håller på att försöka packa, jag är verkligen sämt på att packa, vet aldrig vad jag ska ha med mig, packar som att jag skulle vara borta i tre veckor och har ändå glömt nått hemma när jag nått min slutdestination.

Nu är det iaf snart Våra Bästa År, sen blir det fortsatt packning. Slalomskidorna och pjäxorna ska hämtas ner från vinden, blommorna ska vattnas också plus att disken ligger och väntar.

Har att göra fram till klockan 15.00 men sen sätter vi oss i bilen och en 6 timmars bilresa norrut börjar. Ibland önskar jag att vi bara skulle åka upp till Mora, en bilresa på lite drygt tre timmar skulle räcka gott och väl.


En tromb har varit i farten...


Åke har packat klart.


Kommentarer
Postat av: sara

ja det var helt underbart! :D

ja det var synd, men vi får som sagt ses någon annan gång :) krya på dig! kram!

2011-03-02 @ 18:17:36
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh ska ni till ljuva Jämtland och kanske åkersjön?

Hur länge stannar ni isåfall? :)



Tusen tack för kommentaren, jag trivs jätte bra i mitt nya redhead så det är braa!! :)

Kramar

2011-03-03 @ 10:55:39
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0